May 30, 2014

SORRYY...lama menghilang....

Asskum semuaaa....lamanya tak update Kelas DIY..... penangan CSCS - Chocolate Sana Chocolate Sini... Alhamdulillah..Huru Hara idupku...

Kelas berlangsung seperti biasa - di tengah-tengah kesibukan saya menyiapkan CSCS saya. Stock hari-hari buat, hari-hari linchen...alhamdulillah... Tqvm untuk sambutan yang menyebabkan saya selalu kata ``tanjatt gegurl..'..hahhahaha

Okeh, ni antara kelas-kelas DIY yang saya sempat tangkap gambaq sejak 6 Mei lalu...yang tak tertangkap gambaq tu, ampunkan saya...saya hanya manusia biasa...penuh dengan kelalaian...(chewaahhh....alasan orang yang tak pandai manage masa mcam saya..hahha)

SELASA 6 MEI - Diah - Muffin & Red Velvet
RABU 7 MEI - Norhidayah Redzuan - Kek kukus ekonmi
KHAMIS 8 MEI - Azura
Italian Rainbow & German Blackforest
RABU 14 MEI - Haslina -
KHAMIS 15 MEI - Kak Nik - Puff Pastry
SELASA 20 MEI - Hanie
Pecan Heaven, Durian Cake, Tiramisu & Panna Cota
RABU 21 MEI - Sohana -
Red Velvet & Double Indulgence
KHAMIS 22 MEI - Norafiza - Cream Puff & Eclairs & Muffin
JUMAAT 23 MEI - Zetty
Package Creamcheese Brownie
RABU 28 MEI - Nora Rashid -
Package Cream Cheese Brownies
Chocolate Sana, Chocolate Sini

 
 

 


CHOCOLATE SANA, CHOCOLATE SINI
Labiu
Zalina