Dec 15, 2014

RESEPI ONLINE HANYA UNTUK AHLI KELAB




Salam semuaa adik-adik manisss...

Ni ada sket pengumuman...tak banyak...sket saja....mulai esok (16 Disember 2014), semua resepi online saya hanya boleh dibeli oleh mereka yang dah mendaftar sebagai ahli sahaja.

Cara jadi ahli:
1. Bayar yuran keahlian seumur hidup sebanyak RM100 ke account Maybank BZEE CAFE & BAKERY - 5051 76100 195


2. Selepas bayar, sms:
Nama Penuh
No IC
No Phone
Alamat Penuh
Emel Add

3. Check nombor keahlian anda di blog saya http://bzeecake.blogspot.com/
selepas sehari bayaran dibuat.

4. Nyatakan nombor keahlian anda setiap kali nak buat pembelian resepi online saya.

Maaf, terpaksa lebih tegas dalam hal ni sebab dah dapat kesan ada yang dengan senang lenangnya menjual semula resepi online saya atas nama sendiri.

So klu dah ada nombor keahlian ni senang sket nak kesan sapa yang juai balik resepi. Senang nak blacklist.

Hadoih la adik-adik manis....cubalah usaha sket untuk buat sendiri R&D dan S.O.P tu. Kalau ambik nota saya, taip balik sejibik sejibik...pastu tukaq nama n juai balik...tak best aaa mcam ni....susah dikkkk nak jawab klu student online tanya apa yang tak paham.

Nak senang tak dak shortcut dikkk....Goh Tong tokey Genting pun bukan kaya sebab dia main tikam ENE...dia kija manyak kuatt ooooo...

Okeh kepada semua ahli kelab online Bzee Bakery, tunggguuu....saya tengah buat S.O.P beberapa lagi resepi baru khas untuk anda.

Pada yang tak suka belajar secara online boleh belajar direct ngan saya.

Labiu...peace no war
Zalina